tel. : (61) 307 1 307 biuro@msymfonia.pl FORUM mSymfonia

sobota, 08 sierpień 2015 06:05

Oszczędności z mSymfonią

mSymfonia Handlowiec

Doskonałe narzędzie sprawdzające się w codziennej pracy przedstawiciela handlowego. Osoba pracująca w terenie zyskuje natychmiastowy dostęp do informacji, nie musi dzwonić do biura, celem sprawdzenia dostępności towaru czy weryfikacji rozrachunków kontrahenta. Składając zamówienie dla  Klienta otrzymuje informacje o stanie rozrachunków.

Intuicyjny mechanizm wprowadzania zamówień oraz natychmiastowa wysyłka do systemu Sage Symfonia Handel niwelują konieczność przepisywania zamówienia do systemu przez pracownika biurowego.

Uzyskując natychmiastową informację o stanach towaru, rozrachunkach oraz zamówieniu, nie angażując przy tym innych osób, zyskujemy na czasie, zwiększamy efektywność pracy i szansę do obsłużenia większej ilości Klientów.

Synchronizacja zamówień z centralną bazą danych odbywa się za pośrednictwem połączenia internetowego lub WiFi z dostępem do internetu. Niweluje się przez to konieczność przyjazdu do centrali celem zsynchronizowania lub przesłania danych zamówienia na serwer firmowy.

Więcej w tej kategorii: Stabilność a mSymfonia »