tel. : (61) 307 1 307 biuro@msymfonia.pl FORUM mSymfonia

FAQ

1) Czy na moim telefonie można uruchomić program mSymfonia Handlowiec?

Program mSymfonia Handlowiec został tak zaprojektowany aby działać na największej liczbie urządzeń z systemem android. Przeprowadzaliśmy testy zgodności na bardzo różnych urządzeniach od najtańszych z małymi ekranami po te z górnej półki z ekranami powyżej 5".
 
2) Czy program działa na innych platformach?

Jesteśmy w trakcie zaawansowanych prac, których celem jest działanie programu  w systemie Windows 10 na tabletach, telefonach, oraz komputerach stacjonarnych. Mamy nadzieję, na jak najszybsze udostępnienie tej wersji użytkownikom. W dalszej kolejności mSymfonia Handlowiec zostanie wydana na platformę iOS.
 
3) Jakie muszę spełnić wymagania aby uruchomić program i połączyć się z moją bazą programu Sage Symfonia Handel?

Należy zarejestrować program, następnie dostaniecie Państwo wersję demonstracyjną aplikacji. Program trzeba zainstalować w systemie Windows. Na komputerze, który będzie pełnił rolę serwera musi być stały dostęp do internetu.
 
4) Czy muszę się rejestrować aby przetestować aplikację?

Nie, wystarczy z Google play ściągnąć program mSymfonia Handlowiec. Klient mSymfonia Handlowiec ściągnięty z Google play to ta sama aplikacja, która jest udostępniana klientom. Domyślnie program posiada ustawienia serwera demonstracyjnego, znajduje się tam ograniczona ilość towarów. W celu przetestowania aplikacji na własnych danych konieczna jest już rejestracja.
 
5) A ile to kosztuje?

Program jest udostępniany w formie abonamentu, płaci się za ilość urządzeń, które mogą być podłączone do Państwa bazy danych. Opłatę można wnosić miesięcznie, kwartalnie lub za cały rok z góry. szczegółowe informacje znajdują się w cenniku.
 
6) Czy program działa na tabletach.

Oczywiście, tablety z systemem android umożliwiają uruchomienie programu mSymfonia Handlowiec. Pracujemy nad udostępnieniem programu na inne platformy (Windows, iOS)
 
7) Czy muszę mieć cały czas połączenie z serwerem na telefonia aby aplikacja działała poprawnie?

Program został tak zaprojektowany, aby sprawdzał pewne informacje w czasie rzeczywistym. Na przykład dodanie towaru do zamówienia powoduje, że sprawdzany jest stan. Jeśli jednak chwilowo nie ma dostępu do Internetu nic się nie dzieje, można ciągle pracować normalnie, jedyną różnicą będzie brak możliwości wysłania zamówienia na serwer. Oczywiście po połączeniu się ponownie, zamówienie będzie można wysłać na serwer.
 
8) Ile czasu upłynie od wysłania zamówienia do wczytania go w systemie Sage Symfonia Handel?

W zależności od ustawień, zamówienie powinno pojawić się w systemie po paru sekundach, maksymalnie do minuty.
 
9) Jakie informacje można odczytać przy pomocy mobilnej aplikacji z Sage Symfonia Handel?

Program uzyskuje dostęp do: Kontrahentów, rozrachunków, towarów, stanów magazynowych, zamówień.
 
10)  Czy jest możliwość dodania towaru lub kontrahenta?

Program nie umożliwia dodawania kontrahentów i towarów. Można dodawać zamówienia. Jeśli taka funkcjonalność jest Państwu potrzeba, prosimy o kontakt. Jesteśmy otwarci na pomysły i uwagi, cały czas rozwijamy naszą aplikację i dodajemy nowe funkcje.
 
11) Czy moi handlowcy zobaczą wszystkich kontrahentów?

Nasza aplikacja umożliwia ograniczenie widoczności kontrahentów dla użytkowników. Można przypisać użytkownikom tych klientów, którzy są w odpowiednim rodzaju, mają w dowolnym polu dodatkowym określoną wartość, przypisany znacznik, lub wybrany odpowiedni rejon. Filtry są dokładnie opisane w dokumentacji.

12) Posiadam dwie bazy danych Handlu. Czy mogę podobnie jak w Sage Symfonia Handel przełączać się miedzy bazami?

Tak. W momencie logowania dostępna jest lista baz danych danych z którą będziemy się łączyć. Możemy dołączyć dowolną ilość baz danych dostępnych na serwerze.

13) Czy jest możliwość edycji danych kartotekowych towarów lub kontrahentów?

Edycja danych kartotekowych Towarów i kontrahentów odbywa się tylko i wyłącznie  w systemie Sage Symfonia Handel. Obecnie z założenia aplikacja umożliwia tylko przeglądanie danych kartotekowych przez handlowców pracujących w terenie. Jednakże jeśli takowa funkcjonalność będzie często zgłaszana przez Klientów, to zapewne w kolejnych aktualizacjach będzie już to możliwe.

14) Czy mogę przeglądać zdjęcia towarów w kartotece lub w momencie składania zamówienia?
Tak. Aplikacja prezentuje zdjęcia towarów na liście pozycji kartoteki towarów oraz w szczegółach. Możemy prezentować zdjęcie na pełnym ekranie. Zdjęcia podłącza się w aplikacji Sage Symfonia Handel za pośrednictwem raportu, które po synchronizacji danych mSymfonia będą widoczne.