tel. : (61) 307 1 307 biuro@msymfonia.pl FORUM mSymfonia

sobota, 08 sierpień 2015 05:46

Funkcjonalność mSymfonia Handlowiec

 

 

mSymfonia Handlowiec to przede wszystkim

  • pełna integracja z systemem Sage Symfonia Handel,
  • składanie zamówień w trybie on-line lub off-line,
  • aktualne stany magazynowe oraz ceny towarów,
  • aktualne dane kontrahentów,
  • weryfikacja należności kontrahentów,
  • obsługa cenników promocyjnych

 

Ponad to mSymfonia Handlowiec posiada :

  • obsługę zdjęć towarów,
  • dostęp do danych kontrahentów wg uprawnień,
  • dostęp do danych towarów wg uprawnień do magazynów,
  • dostęp do danych rozrachunków wg uprawnień do kontrahentów,
  • integracja z Google Maps, Yanosik oraz inne,
  • możliwość logowania się do wielu firm - baz danych,
  • wysyłanie rozrachunków na adres e-mail kontrahenta,
  • wysyłanie danych towarów wraz ze zdjęciem na adres e-mail kontrahenta,
  • możliwość drukowania zamówień off-line,
  • możliwość drukowania faktur on-line


 

Wymagania techniczne i licencyjne :

  • Silnik bazy danych PSQL Actian (Pervasive), MSSQL 2012 (od darmowej wersji express wzwyż),
  • Sage Symfonia Handel przynajmniej 1 stanowisko,
  • Telefon lub tablet z systemem Android minimum 4.0 lub nowszym,
  • Komputer pełniący rolę serwera z Windows 7 lub nowszym,
  • Stałe połączenie internetowe.
Dział: O programie
sobota, 08 sierpień 2015 05:46

Korzyści z wdrożenia

Wymierne korzyści wynikające z wdrożenia programu mSymfonia w firmie są liczne, zarówno dla firmy jak i  dla handlowca pracującego w terenie. Wśród najważniejszych warto podkreślić :

  • bieżąca weryfikacja oraz szybka i sprawna kontrola stanów magazynowych,
  • bieżące śledzenie przeterminowanych płatności Klienta,
  • sprawny przepływ informacji poprzez dokonywanie zamówień online z centralą,
  • usprawnienie kontroli pracy handlowca poprzez zapisywanie informacji o czasie logowania i ostatniej operacji danego dnia lub wszystkich operacja w danym dniu,
  • rejestracja współrzędnych geograficznych handlowca w czasie wykonywania operacji,
  • zadowolenie Klienta poprzez szybką informację zwrotną o statusie, przyjęciu czy realizacji zamówienia,
  • wzrost efektywności i optymalizacja czasu pracy handlowca
  • wzrost przychodów

 

 

Dział: O programie